Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa oraz sposoby i zasady...

 

Rejestry, ewidencje oraz wykazy prowadzone są w oparciu o zarządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 12.12.2003 r. w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.Urz. M.S. 03.5.22), zaś archiwa w oparciu o przepisy rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 05.03.2004 r. w sprawie archiwizowania akt spraw sądowych (Dz.U. Nr 6, poz. 443), zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30.12.1985r. – w sprawie archiwów zakładowych w jednostkach organizacyjnych resortu sprawiedliwości (Dz.Urz. MS Nr 8 poz. 55). W/w przepisy obligują sądy do wprowadzenia i stosowania instrukcji kancelaryjnej i rzeczowego wykazu akt.
 
Dane zawarte w rejestrach udzielane są stronom i uczestnikom postępowania oraz na żądanie uprawnionych osób.
Strona do wydruku

0
Informacje o dokumencie: Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa oraz sposoby i zasady...
Przejdź do: bip.gov.pl bip.gov.pl

Szukaj
.